Tijs Vrolix (37 jaar) zal als strateeg zowel voor als achter de schermen ingezet worden. Dit vanuit zijn brede ervaring in design en marketing. Met onder andere zijn expertise in customer experience zal Tijs dan ook van onmiddellijke meerwaarde zijn voor het team en de klanten van Intracto.

Customer experience steeds crucialer

'Een aloude regel in customer relationship management: behandel je klanten zoals je zelf zou behandeld willen worden. Die regel wint met de dag aan belang. De 'klantenreis' kan en moet vandaag en morgen steeds beter.

Een conversie behalen of niet hangt van tal van factoren af, maar de ervaring van de gebruiker is misschien wel de belangrijkste. Want of je nu een sterk merk bent of niet, de manier waarop je mensen kan informeren/begeleiden in je verhaal/product, maakt op het einde van de dag het verschil tussen een positieve of negatieve balans.'

Bewuste keuze voor Intracto

'Na passages bij Boondoggle en Fjord koos Tijs ervoor om zelfstandig projecten aan te nemen als customer experience strategist. Dit voor bedrijven zoals VRT, Hello Bank!, Engie en Proximus.

Tijs werkte ook voor tal van agencies zoals Sue Amsterdam, Emakina, en Accenture, maar kiest nu voor Intracto als vaste partner.

Tijs Vrolix: "Intracto is steeds meer aan het groeien naar referentie-agency. Ze nemen steeds doelgerichte volgende stappen die getuigen van voortschrijdend inzicht. Om die inzichten in de toekomst nog concreter en krachtiger te maken, zet ik graag mijn schouders achter dit project. Cases die opvallen qua impact en gebruiksvriendelijkheid: daarvoor mogen de klanten van Intracto voortaan ook naar mij kijken."

Slim en aantrekkelijk websites beter maken

Tom Van Mierlo, strateeg bij Intracto, ziet Tijs Vrolix graag komen: "als ik eerlijk ben, heeft Tijs altijd op onze radar gestaan. Hij staat al jaren synoniem voor een slimme aanpak met een sterk oog op design.

Als je kijkt naar tal van bankensites en zelfs pure e-commerce sites, dan liggen er nog zoveel mogelijkheden om met kleine en grote ingrepen gigantisch impactvolle verbeteringen te doen. We zijn dan ook heel vrolijk met de komst van Tijs." (pp)